Overslaan en naar de inhoud gaan

Noren komen met zelfbouw tool voor mobile advertising

‘Madmaker’ moet mobiel adverteren voor uitgevers beter inzetbaar maken.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het Noorse lanceert deze week de -tool, die het voor uitgevers en marketeers mogelijk moet maken om zelf mobile advertenties te kunnen produceren.  Er vindt momenteel een grote verschuiving in de markt plaats waarbij eindgebruikers in snel tempo naar mobiel switchen. Het toenemende mobiele verkeer benadrukt deze snelle verandering en de groei in mobile advertising budgetten zit nu ook in stroomversnelling. Veel uitgevers en adverteerders beschikken niet over de ervaring en tools om zelf advertentie campagnes te lanceren die geoptimaliseerd zijn voor mobiel gebruik. De merken/adverteerders willen mobiel gaan adverteren, maar de meesten weten nog niet goed hoe ze hun campagnepagina&;s en materialen goed kunnen optimaliseren voor mobiel gebruik. Voor de verkoopteams bij uitgeverijen/mediabedrijven blijft de veelvoorkomende uitdaging dat ze geen gebruikersvriendelijke tools tot hun beschikking hebben die het voor iedere verkoper eenvoudig maken om mobiel gebruik in hun verkoopproces te betrekken. Meestal zijn ze genoodzaakt om hun product aan de hand van standaard PowerPoint-achtige presentaties te verkopen. Ze kunnen adverteerders geen realistische demo&;s laten zien van hoe een mobiele campagne er voor hun merk uit zou kunnen zien en op die manier de drempel voor de adverteerder verlagen om mobiel adverteren uit te proberen.

related partner content for mobile comes here

Volgens Boost moet hun nieuwe Madmaker hier de oplossing voor zijn. Het uitgangspunt van Madmaker is om het voor iedereen mogelijk te maken "in minder dan 5 minuten" een mobiele landingspagina te bouwen zonder dat daarvoor technische vaardigheden of designcapaciteiten vereist zijn. Øystein R. Skiri (CEO van Boost Communications)”Door het heel eenvoudig te maken om een mobiele campagne op te zetten, verkleinen we het huidige gat in de markt waar op dit moment zowel adverteerders als uitgevers geen slimme tools tot hun beschikking hebben om op een eenvoudige manier succes te hebben met mobiel adverteren.”

Tina Rødahl (Hoofd Media Industry bij Boost Communications) zal de marktuitbreiding naar de Nederlandse markt gaan leiden. Voor het uitrollen op de Nederlandse markt is Boost een partnerschap aangegaan met het Nederlandse .

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in