Overslaan en naar de inhoud gaan

Joost Brakel Director Strategy & Execution Sanoma Media

Joost Brakel gaat Sanoma in Nederland helpen 'naar het volgende niveau te brengen' als Director Strategy & Execution.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Brakel moet zorgen dat de nieuwe strategie &;hands-on&; wordt en een focus heeft op groei. Hij begint op 2 juni in zijn nieuwe functie.

Brakel (31) adviseerde sinds 2008 vanuit Deloitte Consulting verschillende multinationals in de consumenten- en media-industrie. Het afgelopen jaar werkte hij al voor Sanoma Media Netherlands aan verschillende strategische projecten.

Het is de tweede benoeming in korte tijd bij Sanoma van iemand die bij Deloitte Consulting vandaan komt. Erik-Jan Gelink als opvolger van Marc Stubbé als cco.

Ceo Peter de Mönnink: &;We zijn verheugd met de komst van Joost. Zijn kennis en ervaring is voor ons zeer relevant. En dankzij zijn betrokkenheid bij diverse strategische projecten binnen Sanoma Media Netherlands zal hij een vliegende start kunnen maken.&;

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in