91 procent van de vrouwen voelt zich niet begrepen door marketeers
Know which card(s) to play
Verschillende onderzoeken laten zien dat vrouwen tot wel 85 procent van de huishoudelijke uitgaven bepalen, wat hen een belangrijke doelgroep maakt.
Vacatures
Allround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en MilieuToch blijkt dat 91 procent van de vrouwen zich niet begrepen voelt door marketeers. Een belangrijke reden hiervoor is dat vrouwen op een eenzijdige en stereotype manier worden aangesproken.
Een belangrijk karakteristiek van vrouwen is dat zij zich op verschillende momenten met verschillende rolmodellen identificeren. Ze zijn niet alleen maar die zorgende moeder of trendy fashionista, maar ook de verleidelijke partner en zakelijke businessvrouw. Wanneer je vrouwen wil bereiken, zul je ze op meer dan één rol moeten aanspreken.
kaarten.jpg
TrendsActive is een trendinterpretatiebureau dat sociaal-culturele trends door vertaalt naar businessoplossingen voor merken en organisaties. Dat doet het elke maand in Tijdschrift voor Marketing.
Reacties:
Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.
Ja, ik wil lid wordenLog InOm een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid