Overslaan en naar de inhoud gaan

KYOKO brengt thee in hersluitbaar aluminium blik

Anthem Hilversum heeft voor de Europese lancering een merkidee en verpakkingsconcept voor KYOKO ontwikkeld – een nieuw ready-to-drink…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

KYOKO wordt geproduceerd door UCC Europe, de Europese tak van het Japanse koffie- en theeconcern United Coffee.

related partner content for mobile comes here

Met KYOKO gaat UCC als eerste in Europa een nieuwe ready-to-drink tea productcategorie creëren. Nederland en Zwitserland bijten de spits af als de eerste markten waar het KYOKO-merk wordt geïntroduceerd. De door Anthem ontwikkelde merkpositionering en het bijbehorend verpakkingsconcept hebben als doel om de Japanse thee cultuur te integreren met hedendaagse rituelen om zo de ervaring van een verfrissend en authentiek gebrouwen theemoment neer te zetten. De fles zelf bestaat uit een hersluitbaar aluminium blik dat uniek binnen de Europese markt.

Anthem: ‘Het design roept onmiddellijk beelden van Japan op, onder andere door in de moderne en onderscheidende KYOKO branding de ‘rode stip’ van de Japanse vlag te gebruiken. Daarnaast is in het KYOKO beeldmerk de naam KYOKO met Hiragana karakters tot leven gebracht. De natuurlijke aspecten van de theedrank zijn met een zacht bloesemmotief weergegeven en het simpele ontwerp benadrukt het gebruik van pure, authentiek gebrouwen en ongezoete ingrediënten.’ Het bureau noemt het ontwerp zeer opvallend in het schap en activerend vanuit het schap, ‘waardoor we zeker de shopper bereiken die op zoek is naar iets nieuws in het koelvak. Theerituelen zitten in de Japanse cultuur verankerd en KYOKO hoopt moderne consumenten te inspireren om met KYOKO hun eigen rituelen te creëren.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in