Overslaan en naar de inhoud gaan

Unilever breidt duurzame strategie uit

De FMCG-fabrikant weet te melden dat er voor het derde jaar sinds de start van het ‘Sustainable Living Plan’ in 2010, op een aantal…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Paul Polman, ceo Unilever, ziet dan ook mogelijkheden om de duurzame doelstellingen nog verder uit te breiden. Polman: ‘Sinds de lancering zien we dat de duurzame strategie zorgt voor groei, en voor een diepere verbinding met werknemers en consumenten. In 2013 zagen we goede vooruitgang, met name op punten waarover we directe controle hebben. Zo besparen we geld, verminderen we risico’s en innoveren we meer. Met name de merken die de duurzame doelstellingen hebben opgepakt, zoals Dove, Lifebuoy, Pureit en Domestos, zijn flink gegroeid.’

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in