Overslaan en naar de inhoud gaan

WPP: groei in VS en UK

WPP zag in het eerste kwartaal het inkomen met 1,5 procent groeien naar 2.57 miljard euro.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Britse communicatieholding kon spreken van een sterke start van 2014. Met name dankzij groei op de Amerikaanse en Britse markt en daarnaast de digitale (media)divisies. Ook in het tweede kwartaal zal WPP goede cijfers presenteren. Het sloeg begin april flink zijn slag als het gaat om new business, met het van Vodafone als hoogtepunt (GroupM en MEC).

related partner content for mobile comes here

Wel blijft WPP voorzichtig voor de rest van het jaar door minder snelle groei op de Chinese markt en de fragiele Eurozone. Ook haalde topman Sir Martin Sorrell even de crisis in Oekraïne aan. &;Het is een gevaar dat niemand zag aankomen.&;

presenteerde Omnicom de kwartaalcijfers.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in