Overslaan en naar de inhoud gaan

RA*W oprichter spreekt in Cannes over talentontwikkelilng

Reinier Steures, mede-oprichter van RA*W, mag tijdens het Cannes Lions Festival spreken op het 'gouden podium' over talentontwikkeling.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Steures (29) praat met Sasha Martens (Creative Recruiter in NY) over zijn ervaringen met talent development als partner van een reclamebureau. RA*W gaat dit jaar met maar liefst 28 reporters naar Cannes om hier het belang van talentontwikkeling onder de aandacht te brengen en de kennis, inspiratie en de energie van het festival voor iedereen toegankelijk maken via

related partner content for mobile comes here

Steures, mede-oprichter RA*W en Strategy Director & partner bij Natwerk: “Het begeleiden en opleiden van talent is de achilleshiel van de reclame. Waar RA*W voor strijdt is enorm relevant voor de hele internationale reclamewereld. Dat bleek vorig jaar al toen we met een kleine groep namens RA*W het festival bezochten. Daarom ben ik extra trots dat ik als één van de weinige Nederlanders ben gevraagd om te spreken tijdens het festival.”

RA*W host in Cannes, net als in Nederland, inspiratie-sessies met o.a. Ben Malbon (Google), Rob Schwartz (TBWA\), Pete Favat (Deutsch LA), Jacco ter Schegget (OgilvyOne China) en Daniele Fiandaca (Cheil/Creative Social). Per sessie zijn nog enkele plekken beschikbaar. Jonge reclame-talenten (onder 32,5) die aanwezig zijn in Cannes en erbij willen zijn, kunnen zich aanmelden via . Thuisblijvers kunnen actief deelnemen door voorafgaand aan de sessies vragen te tweeten naar . De sessies en antwoorden op de vragen worden gefilmd en direct vanaf locatie door RA*W online gepubliceerd.

Rose Zandvliet, bestuurslid RA*W, licht het bezoek aan het festival toe:‘’De RA*W community groeit ontzettend hard en de honger naar kennis en inspiratie blijkt ongekend groot. Het mekka van de reclamewereld, het Cannes Lions Festival, is de ultieme bron van kennis en inspiratie. Daarom gaan we dit jaar naar Cannes met 28 reporters, waarvan 1 fotograaf en camerateam. Met deze groep kunnen we alles optimaal vastleggen, van seminar-verslagen en straatinterviews tot de privé-sessies die we hosten. Wij hopen in Cannes het recept te vinden waarmee we de honger naar kennis en inspiratie een beetje kunnen stillen."

De reis naar Cannes wordt mede-mogelijk gemaakt door sponsoren zoals JCDecaux.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in