Overslaan en naar de inhoud gaan

De Jong en Van Waardhuizen beginnen designbureau Wunder

Na te hebben gewerkt bij beeldbepalende bureaus voor design, naamgeving en merkstrategie starten Menno van Waardhuizen en Alef de Jong…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het designbureau start officieel 1 juni, maar werkt volgens eigen zeggen al hard aan de rebranding van Pour Vous, PowerSlim en Cordaan. Daarnaast biedt Wunder design- en communicatieondersteuning aan Team Giant-Shimano en Telfort.

Van Waardhuizen en de Jong ontmoeten elkaar in 2008 bij designbureau Koeweiden Postma, in 2012 gingen ze als duo aan de slag bij PROUDdesing. In een opvallende vakbladencampagne bedankt het kersverse bureau zijn voormalige werkgevers: ‘We zijn ze oprecht dankbaar. We kregen de ruimte en het vertrouwen om te experimenteren, te leren en om voor mooie merken te werken. Onze visie is gescherpt, we zijn klaar om het op onze manier te doen.’

Wunder kiest positie door te stellen dat het ‘creatief geleid en strategisch gedreven wordt en werkt op het snijvlak van branding, communicatie en design. Menno van Waardhuizen is strategisch creatief en Alef de Jong creatief strateeg. De combinatie moet zorgen voor &;doelgerichte creativiteit&;. Van Waardhuizen: ‘We werken als team aan doelgerichte, creatieve oplossingen. Vanuit dezelfde visie met een andere achtergrond. De opdrachtgever heeft een dedicated team aan tafel, dat strategisch en creatief mee én vooruit denkt. We geloven in een organisch proces. Wunder werkt niet voor, maar met klanten. Het proces is open en de uitkomst communicatief en interactief.’

related partner content for mobile comes here

 

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in