Overslaan en naar de inhoud gaan

Brand Bier in nieuwe fles en krat

Alle Brand Bier-verpakkingen krijgen een nieuw design. Met het nieuwe uiterlijk wil Brand op een eigen en uitgesproken wijze een ‘Ode…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘Het nieuwe design voert terug naar het oorspronkelijke gedachtegoed van de brouwerij, de standaard in smaak en kwaliteit’, aldus Brand. Het design is ontwikkeld door VBAT.

related partner content for mobile comes here

Marc Scholten, marketing manager Brand Bier: &;Brand wil de bierstandaard in Nederland verhogen. Door te vernieuwen en door de smaak altijd voorop te stellen. Dat vernieuwende karakter van Brand zie je nu ook terug in het design.’

De negen biersoorten van Brand krijgen een fles met een reliëf van het logo van de Brand Bierbrouwerij. De verschillende varianten onderscheiden zich door een eigen neklabel in een aparte kleurstelling. De kleuren worden doorgevoerd naar de kroonkurk waardoor het duidelijker wordt om welk product het gaat. Ook het uiterlijk van het krat verandert, er komt één 24 vaks-krat. Aan de zijkant van het krat zit een open ruimte zodat de flessen die in het krat zitten goed zichtbaar blijven. De 6-packs en de blikken 33cl en 50 cl krijgen een design passend en in lijn met de nieuwe stijl van de fles en het krat. Er worden 500.000 nieuwe kratten en 12 miljoen flessen met het nieuwe design gemaakt. Vanaf begin juli is Brand pilsener in de nieuwe flessen en kratten verkrijgbaar in de supermarkt, slijterijen en horeca. De speciaalbieren volgen later dit jaar.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in