Overslaan en naar de inhoud gaan

War Child geeft oorlogskinderen van toen een nieuw gezicht

War Child laat oorlogskinderen van toen (en nu) op een bijzondere manier vertellen over hun pijn, waardoor direct de link met de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

War Child maakte voor 4 en 5 mei een relevante en actuele campagne waarin ‘oorlogskinderen van toen’ vertellen over de gevolgen van hun onverwerkte pijn. In de commercial doet Jan voor het eerst zijn verhaal. Hij weet als geen ander welke psychische gevolgen de verschrikkingen van een oorlog op je leven kunnen hebben.

related partner content for mobile comes here

De boodschap is uiteraard: elke dag groeien er nog kinderen op in oorlogssituaties. &;Dankzij de psychosociale hulp van War Child kunnen zij hun ervaringen wél een plek geven en werken aan hun toekomst. Door War Child te steunen kunt u ervoor zorgen dat zijn verhaal niet het verhaal van een ‘oorlogskind van nu’ wordt.&;

;40-&;45 en nu in War Child campagne

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

War Child – 4-5 mei campagne

Credits

Bureau: Doom & Dickson
Creatie (concept): Dennis Baars, Erik Falke

Creatieve directie: Marcel Frensch, Rogier Mahieu

Creatie (uitwerking):  Joost van Middelaar, Sander van de Vlasakker

RTV Producer: Hanneke Kampschreur, Sarah Giliam

Account: Frieda Ulsamer de Waard, Mariska van Huis, Sarah van der Steege

Strategie: Joey Duis

Verantwoordelijk bij klant:Matthijs Reus, Mark Brounen  

Productiemaatschappij: hazazaH

Regisseur: Bram Schouw

Productie: Judith Engels,  Shaheen Butt

D.O.P.: Jasper Wolf

Offline Kapsalon: Annelien van Wijnbergen

Online  & Grading: Crabsalad ; Laurens Orij, Kasper Ophof

Geluidsstudio: Soundcircus: Feike de Wit

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in