Overslaan en naar de inhoud gaan

Burson-Marsteller public affairs-bureau van het jaar

Holmes' prijzencircus is weer van start gegaan.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Burson-Marsteller is bekroond met de titel &;Public Affairs Consultancy of the Year&; door het Holmes Report. Het adviesbureau, sinds 1981 in Nederland en gevestigd in Den Haag, won dankzij haar prestaties in het succesvol uitvoeren van geïntegreerde public affairs- en pr-campagnes in de EMEA-regio afgelopen jaar. Burson-Marsteller werd ook geprezen voor haar &;thought leadership&; initiatieven zoals over de aanstaande verkiezingen van het Europees Parlement en over wereldleiders op Twitter.

related partner content for mobile comes here

Kees Boef, Managing Director van Burson-Marsteller Nederland, voelt zich &;vereerd&; met de bekroning.  Hij noemt dit het &;resultaat van het vertrouwen dat onze klanten in ons stellen en het geweldige werk van ons team in Nederland en in de hele EMEA-regio&;. Paul Holmes omschtrijft &;Burson-Marsteller &;een permanente grootmacht in de Europese hoofdstad&;.  Hij benadrukte dat Burson-Marsteller vooral veel top-adviseurs aan zich heeft gebonden.

Winnaars in de andere categorieën in de EMEA-regio: 

Consumer Consultancy of the Year: Jung Relations

Corporate Consultancy of the Year: Seven Hills

Financial Consultancy of the Year: RLM Finsbury

Healthcare Consultancy of the Year: Pegasus

Technology Consultancy of the Year: Brands2Life

Digital Consultancy of the Year: We Are Social

New Consultancy of the Year: Hope & Glory

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in