Overslaan en naar de inhoud gaan

Vijf genomineerden voor Cover van het Jaar

In het kader van de Nationale Coverdag, worden op 22 mei de winnaars van Prix de C'Oeuvre en Cover van het Jaar bekend gemaakt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Cover van het Jaar 2013 is de prijs voor de beste cover van het afgelopen jaar. Uit de 25 inzendingen heeft de vakjury vijf covers genomineerd voor de prijs Cover van het Jaar 2013. De winnaar komt tot stand op basis van een combinatie van de selectie van de jury en door de stemming van vakgenoten, zijnde uitgevers, producenten, art directors van gedrukte of digitale periodieke van consumentenperiodieken en vakbladen (geen custom media). (Stemmen kan .) Dit zijn de genomineerden:

related partner content for mobile comes here

 

Boeren Business:

Linda.:

VARA Gids:

VPRO Gids:

Vrij Nederland:

Prix de C&;Oeuvre
De Prix de C&;Oeuvre is een prijs voor het blad met het meest constante coverbeleid door de jaren heen. De jury beoordeelt de covers op basis van authenticiteit, creativiteit, oorspronkelijkheid, kwaliteit, uitstraling en de constante van deze factoren gedurende langere periode (twee tot drie jaar). Hieruit ontstaat een longlist, van waaruit de jury uiteindelijk de vijf nominaties selecteert.

De jury van de Prix de C&;Oeuvre heeft de volgende vijf titels genomineerd:

  • Linda
  • Happinez
  • Volkskrant Magazine
  • Frame
  • PS Parool

Meer informatie over de Nationale Coverdag:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in