Overslaan en naar de inhoud gaan

Kijkcijfers: Nederland 1 blijft bovenaan

Nederland 1 was in week 18 met 20,4% in het avondtijdvak weer de marktleider.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

RTL4 had een aandeel van 17,7%. Op de derde plaats staat SBS6 met 8,8%. Over de gehele dag waren de verhoudingen: Nederland 1 16,8, RTL4 15,1 en SBS6 7,2%.

De publieke zenders behaalden ’s avonds 36,0% en over de gehele dag 29,5%. De zenders van RTL Nederland hadden 30,1% en 25,2% en de SBS-zenders 17,0 en 13,9%. 
De BrandDeli-zenders (Be Viacom, Discovery Networks, Fox International Channels) doen het zoals gebruikelijk beter overdag dan tussen 18.00 en 24.00 uur. Over de hele dag hadden ze samen een marktaandeel van 12,3 en in het avondtijdvak 6,5.

Het best bekeken programma van de week was De nationale Dodenherdenking (Ned. 1) met bijna 3 miljoen kijkers.

In week 18 bedroeg de gemiddelde kijktijd over de gehele dag 190 minuten. 

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in