Overslaan en naar de inhoud gaan

NR6 koopt Cooper & Cross

Cooper & Cross is overgenomen door NR6 om samen een completere propositie in merkactivatie te vormen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Cooper & Cross trok in bij NR6 onder directie van Paul Arts, oprichter en managing director van NR6.

related partner content for mobile comes here

NR6 heeft zich in 14 jaar ontwikkeld tot digitale communicatiespecialist. Cooper & Cross activeert al 11 jaar merken met een breed palet aan media en middelen. Samen bundelen ze 25 jaar ervaring in merkactivatie tot, zo is het idee, een propositie die zich op een breed speelveld bewezen heeft: van contactstrategieën tot het ontwikkelen van merkactivatiecampagnes waarin zowel online als offline middelen kunnen worden ingezet.

Paul Arts: ‘Met NR6 werken we al enige tijd aan de ambitie om merkactivatie toe te voegen aan ons voornamelijk digitale portfolio. Met de acquisitie van Cooper & Cross geven we die ontwikkeling een enorme impuls. De bundeling van onze kennis en kunde maakt ons compleet en efficiënter.’

Edwin Westerbeek, oprichter en art director bij Cooper & Cross: ‘Ons werk bestaat in steeds grotere mate uit digitale communicatie. De eerste gezamenlijke projecten hebben bewezen dat we elkaar in de dagelijkse praktijk aanvullen en vooral versterken.’

Beide bedrijven zullen onder eigen naam blijven opereren. Bij NR6 werken 14 mensen, bij Cooper & Cross 5.

Tot de gezamenlijke klanten behoren Grand’Italia, Tassimo, Philadelphia, Velours Noir, Stimorol, Cargill, Lassie en Yarden.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in