Henriëtte van Swinderen verlaat T-Mobile


Henriëtte van Swinderen wordt intern opgevolgd door huidig directeur Customer Value Management Gerard-Pieter de Haas.
Van Swinderen was sinds oktober 2010 Directeur Brand & Communications bij T-Mobile en vindt het na 3,5 jaar tijd voor een volgende stap, waarop zij zich nu oriënteert.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVoor de campagne ‘Altijd samen’ met Ali B in de hoofdrol werd T-Mobile in 2011 bekroond met de Gouden Loeki voor de beste tv-commercial.
In het afgelopen jaar zorgde Van Swinderen samen met haar team voor de herpositionering van het T-Mobile merk als het 'meest menselijke' telecom-merk. Dat resulteerde in een campagne waarin Ali B aan de directie vertelt dat hij zelf wil kunnen bepalen hoe zijn abonnement eruit ziet: ‘een abonnement zónder ansjovis’. Deze merkstrategie leidde ertoe dat T-Mobile eind 2013 de hoogste merkvoorkeur had en op gebied van Customer Loyalty op dezelfde hoogte als de concurrentie kwam, zo laat T-Mobile zelf weten.
Voordat Van Swinderen bij T-Mobile kwam, werkte zij als zelfstandig adviseur voor o.a. C1000 en FrieslandCampina en als Marketing Directeur en Directeur Corporate Communicatie bij Procter & Gamble.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid