Overslaan en naar de inhoud gaan

Henriëtte van Swinderen verlaat T-Mobile

Henriëtte van Swinderen, die als Directeur Brand & Communications de T-Mobile campagne 'Altijd samen' met Ali B ontwikkelde, vertrekt daar…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Henriëtte van Swinderen wordt intern opgevolgd door huidig directeur Customer Value Management Gerard-Pieter de Haas.

related partner content for mobile comes here

Van Swinderen was sinds oktober 2010 Directeur Brand & Communications bij T-Mobile en vindt het na 3,5 jaar tijd voor een volgende stap, waarop zij zich nu oriënteert. 

Voor de campagne ‘Altijd samen’ met Ali B in de hoofdrol werd T-Mobile in 2011 bekroond met de Gouden Loeki voor de beste tv-commercial.

In het afgelopen jaar zorgde Van Swinderen samen met haar team voor de herpositionering van het T-Mobile merk als het &;meest menselijke&; telecom-merk. Dat resulteerde in een campagne waarin Ali B aan de directie vertelt dat hij zelf wil kunnen bepalen hoe zijn abonnement eruit ziet: ‘een abonnement zónder ansjovis’. Deze merkstrategie leidde ertoe dat T-Mobile eind 2013 de hoogste merkvoorkeur had en op gebied van Customer Loyalty op dezelfde hoogte als de concurrentie kwam, zo laat T-Mobile zelf weten.

Voordat Van Swinderen bij T-Mobile kwam, werkte zij als zelfstandig adviseur voor o.a. C1000 en FrieslandCampina en als Marketing Directeur en Directeur Corporate Communicatie bij Procter & Gamble.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in