Overslaan en naar de inhoud gaan

Van Thillo: ‘Snel beter onderzoek combinatie print en digitaal’

‘Het is jammer dat de combinatie print en digitaal nog niet goed in kaart kan worden gebracht.’
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat zegt De Persgroep-topman Christian van Thillo. Hij meldde dit vorige week tijdens de bekendmaking van de jaarcijfers van het mediaconcern. dat De Persgroep kijkt naar een overname van NRC Media.

‘Onze Nederlandse nieuwsmedia - de vier dagbladen AD, Parool, Trouw en Volkskrant – hebben een redelijk stabiel bereik. Maar als we het over bereikscijfers hebben dan kunnen we dat hier nog niet goed meten. In België beslissen exploitanten, mediabureaus en adverteerders samen over deze cijfers en daar gebeurt het gewoon goed. Nederland heeft snel behoefte aan de juiste cijfers. Wat metingen betreft hebben we hier een jungle aan keuzes.’

Meer over de strategie van De Persgroep in 2014 in het nummer van Adformatie dat volgende week verschijnt.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in