Vodafone spreidt marketing PR account


BLYDE (een initiatief van Het PR Bureau) en Glasnost zijn nieuwe bureaus bij Vodafone. Het is voor zover bekend de eerste keer dat een marketing PR account op deze wijze wordt verdeeld.
Capita blijft daarnaast verantwoordelijk voor de corporate PR. Het bureau blijft ook de Vodafone persdesk verzorgen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSGlasnost zal de communicatie verzorgen rondom productintroducties zoals Vodafone SmartPass, BLYDE zal merkversterkende activaties begeleiden zoals Vodafone Firsts.
'Het beste resultaat krijg je als je bureaus met elkaar samen laat werken', zegt Annelies Valk, Marketing PR manager van Vodafone. 'In deze tijd is een gecombineerde strategie van marketing en PR een must. Met de beste bureaus in hun disciplines hebben we gekozen voor een aanpak waarbij we het hoogst haalbare resultaat kunnen behalen.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid