Overslaan en naar de inhoud gaan

Vodafone spreidt marketing PR account

Na een uitgebreide bureauselectie brengt Vodafone het marketing PR account onder bij twee bureaus.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

(een initiatief van Het PR Bureau) en zijn nieuwe bureaus bij Vodafone. Het is voor zover bekend de eerste keer dat een marketing PR account op deze wijze wordt verdeeld. 

related partner content for mobile comes here

Capita blijft daarnaast verantwoordelijk voor de corporate PR. Het bureau blijft ook de Vodafone persdesk verzorgen. 

Glasnost zal de communicatie verzorgen rondom productintroducties zoals , BLYDE zal merkversterkende activaties begeleiden zoals Vodafone Firsts.

&;Het beste resultaat krijg je als je bureaus met elkaar samen laat werken&;, zegt Annelies Valk, Marketing PR manager van Vodafone. &;In deze tijd is een gecombineerde strategie van marketing en PR een must. Met de beste bureaus in hun disciplines hebben we gekozen voor een aanpak waarbij we het hoogst haalbare resultaat kunnen behalen.&;

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in