Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe campagne Vodafone

Vodafone start met een nieuwe merkcampagne. De pay off 'Power to you' is gebleven, maar de veel besproken dierenkoppen hebben het veld…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

start met een nieuwe merkcampagne. De pay off 'Power to you' is gebleven, maar de dierenkoppen hebben het veld moeten ruimen.

related partner content for mobile comes here

Gewone mensen zijn er voor in de plaats gekomen. Woordvoerder Joost Galema meldt: 'Dit jaar ligt de focus van Vodafone op mobiel internet en richten we ons op een meer mainstream publiek. Hierop hebben we ook onze communicatie aangepast. Vanaf nu zie je onze campagnes vanuit een ander perspectief: door de ogen van onze gebruikers. Door deze unieke manier van commercials en advertenties maken heeft Vodafone een eigen, menselijk gezicht tussen onze concurrenten.'

Galema: 'Met een smartphone in je hand of een laptop op schoot open je een wereld aan mogelijkheden. Als je tenminste een netwerk hebt dat er klaar voor is, zoals dat van Vodafone. Het enige dat je verder nodig hebt om iets te starten, is een beetje initiatief. En dat is precies wat we in onze campagnes duidelijk maken: we laten mensen zien die via ons netwerk iets starten op hun smartphone of laptop.'

Met het nieuwe merkconcept worden alle smartphones, netbooks, laptops en tablets neergezet als ‘Power to you’ tools van Vodafone, aldus Galema.

De telecomprovider komt met 3 commercials die de mogelijkheden van deze tools laten zien:

Vooral die laatste zal veel Nederlanders over de streep trekken, denk ik. Mits Vodafone er een tag-on achter zet met een relevante aanbieding. Want deze commercials moedigen weliswaar aan om mobiel internet aan te schaffen, maar Vodafone's netwerkclaim is niet voldoende om mensen naar hun winkel te lokken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in