Nieuwe campagne Vodafone
Vodafone start met een nieuwe merkcampagne. De pay off 'Power to you' is gebleven, maar de veel besproken dierenkoppen hebben het veld moeten ruimen.
Gewone mensen zijn er voor in de plaats gekomen. Woordvoerder Joost Galema meldt: 'Dit jaar ligt de focus van Vodafone op mobiel internet en richten we ons op een meer mainstream publiek. Hierop hebben we ook onze communicatie aangepast. Vanaf nu zie je onze campagnes vanuit een ander perspectief: door de ogen van onze gebruikers. Door deze unieke manier van commercials en advertenties maken heeft Vodafone een eigen, menselijk gezicht tussen onze concurrenten.'
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaGalema: 'Met een smartphone in je hand of een laptop op schoot open je een wereld aan mogelijkheden. Als je tenminste een netwerk hebt dat er klaar voor is, zoals dat van Vodafone. Het enige dat je verder nodig hebt om iets te starten, is een beetje initiatief. En dat is precies wat we in onze campagnes duidelijk maken: we laten mensen zien die via ons netwerk iets starten op hun smartphone of laptop.'
Met het nieuwe merkconcept worden alle smartphones, netbooks, laptops en tablets neergezet als ‘Power to you’ tools van Vodafone, aldus Galema.
De telecomprovider komt met 3 commercials die de mogelijkheden van deze tools laten zien:
Vooral die laatste zal veel Nederlanders over de streep trekken, denk ik. Mits Vodafone er een tag-on achter zet met een relevante aanbieding. Want deze commercials moedigen weliswaar aan om mobiel internet aan te schaffen, maar Vodafone's netwerkclaim is niet voldoende om mensen naar hun winkel te lokken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid