
Lekker, maar wie verder keek en online zocht naar het twitteraccount van de bezorger, ene @VitoMancante">@VitoMancante, kwam terecht in een online speurtocht langs allerlei Mobypictures, Youtube, een verborgen code in een artikel op Dutchcowboys, Facebook en uiteindelijk Flickr.
Wie de speurtocht ook nog eens voltooide, kwam terecht op de nieuwe site Okgo.nl. Die ging precies om 20.00 ‘s avonds live met een korte film.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensOprichters van Okgo zijn Marjolijn Kamphuis (ex G-Star, MTV) en Johan Voets (ex-Rhinofly).
Het bureau wil crossmediale campagnes gaan ontwikkelen, in samenwerking met andere (online) bureaus. En als het even kan ook meedenken over contentstrategieën voor merken op social media.
De actie moest hun vakgenoten op de mogelijkheden van social media marketing wijzen. ‘In dit geval via een online speurtocht. Of een stukje transmediale storytelling zoals ze dat met een mooi woord noemen’, aldus Voets.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee