Overslaan en naar de inhoud gaan

Okgo’s pizza-speurtocht

Het nieuwe social mediabureau Okgo bedacht een ludieke actie om de start te vieren: men liet gisteren gratis pizza’s bezorgen bij de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Lekker, maar wie verder keek en online zocht naar het twitteraccount van de bezorger, ene ">, kwam terecht in een online speurtocht langs allerlei Mobypictures, Youtube, een verborgen code in een artikel op , en uiteindelijk Flickr.

related partner content for mobile comes here

Wie de speurtocht ook nog eens voltooide, kwam terecht op de nieuwe site . Die ging precies om 20.00 ‘s avonds live .

Oprichters van Okgo zijn Marjolijn Kamphuis (ex G-Star, MTV) en Johan Voets (ex-Rhinofly).

Het bureau wil crossmediale campagnes gaan ontwikkelen, in samenwerking met andere (online) bureaus. En als het even kan ook meedenken over contentstrategieën voor merken op social media.

De actie moest hun vakgenoten op de mogelijkheden van social media marketing wijzen. ‘In dit geval via een online speurtocht. Of een stukje transmediale storytelling zoals ze dat met een mooi woord noemen’, aldus Voets.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in