Overslaan en naar de inhoud gaan

Porsche adverteert voor het eerst op Nederlandse tv

Voor het eerst is in Nederland een campagne van Porsche te zien op tv.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op de financieel-economische zender RTL Z zendt de Duitse sportwagenfabrikant van 1 tot en met 17 september zogenaamde infomercials uit met als thema Porsche Intelligent Performance.

related partner content for mobile comes here

De campagne, bestaande uit infomercials van 85 en 340 seconden, is speciaal ontwikkeld voor televisie. Het bedrijf wil hiermee de Porsche Intelligent Performance-filosofie bij een specifieke doelgroep onder de aandacht brengen. Onder Porsche Intelligent Performance verstaat de fabrikant haar ontwikkelingsprogramma om modellen te bouwen met meer vermogen, een lager verbruik en een lagere CO2-uitstoot.

Hans Mulder, manager commercie Porsche: 'Met infomercials in het zakelijke Umfeld van RTL Z kunnen we onze doelgroep zowel thematisch benaderen als de verkoop van specifieke modellen stimuleren. De langere duur van de infomercials geeft ons de ruimte om het merk en de nieuwe Porsche Intelligent initiatieven goed neer te zetten.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in