Overslaan en naar de inhoud gaan

MolBlog-record: bijna één miljoen kliks op één posting

Ja, je hebt van die MolBlog-postings die niet alleen door marketeers en hun toeleveranciers gelezen worden, maar door iedereen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op MolBlog is er een die boven alles uitsteekt in dit opzicht: Marloes Wardenier schreef ruim een jaar geleden een stukje over de .

related partner content for mobile comes here

Sindsdien is het hard gegaan. Op dit moment van schrijven is er al 978.755 keer op dat stuk geklikt. Dat is niet alleen heel erg veel, het zorgt nog steeds voor veel traffic.

Elke maand komen er nog 40.000 of meer kliks bij. Met een beetje geluk halen we net voor de jaarwisseling het miljoen.

Een succesvolle posting haalt hier na verloop van tijd zo'n 40.000 tot 50.000 kliks. Maar boven de ton komen we doorgaans niet.

De verklaring? Dit stuk over H&M is al lange tijd heel goed vindbaar via Google. En H&M heeft het online-stuk zelf een tijdje genegeerd. Dus veel H&M-klanten hadden vragen die H&M niet beantwoordde.

Voor alle duidelijkheid: bij de meeste blogs krijgen alle stukken op de homepage er een "gelezen" bij als de pagina wordt geopend. Bij ons is het zo dat alleen de eerste drie op de startpagina dat krijgen. Voor alle andere stukken geldt dat ze echt moeten worden geopend voordat er geteld wordt.

De meest bezochte posting uit 2007 ging overigens ook over H&M. Stephan Fellinger schreef .

In totaal haalde deze posting tot nu toe 45.988 kliks.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in