Overslaan en naar de inhoud gaan

Zacht of sterk toiletpapier?

New York wordt momenteel overspoeld door koopjesjagers uit alle landen. Het is de ultieme winkelbestemming zo vlak voor kerst, zeker nu de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

New York wordt momenteel overspoeld door koopjesjagers uit alle landen. Het is de ultieme winkelbestemming zo vlak voor kerst, zeker nu de Dollar op is beland ten opzichte van de Euro.

related partner content for mobile comes here

Tijdens lange strooptochten en winkelexpedities komt automatisch het moment dat Moeder Natuur zich meldt voor een kleine danwel grote boodschap. En waar is dan de McDonalds als je hem nodig hebt? Voor het tweede jaar op rij maakt toiletpapierfabrikant van die hoge nood gebruik om punten te scoren bij het winkelend publiek.

Midden op Times Square biedt Charmin opluchting in de vorm van 20 luxe toiletten. Zo luxe dat ze fotogeniek zijn. De ruime toiletten bieden uiteraard een keur aan toiletpapier, verdeeld in extra zachte en extra sterke varianten. Ieder toilet wordt na iedere gebruiker schoolgemaakt en van een fris luchtje voorzien. Een toilet-ervaring waar je in de gemiddelde Nederlandse binnenstad alleen maar van kunt dromen dus.

De brandexperience legt de papiergigant geen windeieren. Wat cijfertjes en feitjes van vorig jaar. Meer dan 400.000 families uit 110 verschillende landen maakten gebruik van de gratis toilet-service, maar ook van alle overige activiteiten en faciliteiten. Zo'n 200 medewerkers, in wisseldiensten, zijn ook dit jaar weer betrokken bij het schoonhouden van de toiletten.

De gemiddelde familie besteedde vorig jaar gemiddeld 22 minuten aan de gehele brand-experience. En dat is waanzinnig veel voor een convenience product als toiletpapier. Charmin berekende zelf dat het hele evenement heeft gezorgd voor 460 miljoen media-impressies. Op verschenen 400 filmpjes van bezoekers.

Naast de toiletten zijn er verschillende kraampjes ingericht, is er een lounge om de voeten wat rust te geven, tonen 20 plasmaschermen allerhande informatie over het Charmin merk en kan er een foto genomen worden met de kenmerkende Charmin beren.
Op weg naar buiten kreeg iedere bezoeker een plattegrond van New York aangeboden, evenals een extender waarmee de mega-roll toiletpapier (alles is groot in de VS) op ieder toilet kan worden bevestigd.

Op de kan in de Flush-o-Meter worden gevolgd hoe de internationale verdeling dit jaar is tussen liefhebbers van zacht danwel sterk toiletpapier. Ook biedt de websites aanvullende informatie, downloads en games.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in