Overslaan en naar de inhoud gaan

2008 trends binnen het luxe reizen segment.

Op Hotel Marketing.com vandaag een posting over de reis en lifestyle trends binnen het luxe marktsegment voor 2008.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op vandaag een posting over de reis en lifestyle trends binnen het luxe marktsegment voor 2008.

related partner content for mobile comes here

Trend : Consumenten van opkomende markten laten graag hun rijkdom zien. Zij kopen op reis vooral luxe merk artikelen en verblijven in het topsegment hotels.
Dit is in tegenstelling tot het gerucht dat in de Nederlandse hotellerie circuleert dat de Chinese reizigers bijvoorbeeld alleen behoefte zouden hebben aan 2 of 3 sterrenhotels.

Trend: Doordat men wil afzetten tegen de 24/7 cultuur staat het gezelschap van familie en vrienden centraal. Men zoekt dure hotels met nanny service en kinderprogramma's. Zakenreizigers nemen hun familie mee. De rol van de conciërge, als lokale connaisseur, neemt weer toe.

Trend: De gefortuneerde reiziger van vandaag wil dat de zaken die hij/zij consumeert ook een bijdrage leveren aan het welzijn van/op onze planeet.

Trend: Gezondheid, geestelijk welzijn en er goed uitzien blijven belangrijk. Hotels met spa's en healthclubs hebben dus een streepje voor.

Trend: Tijd! Iedere product/markt combinatie dient tijdbesparend te zijn: een huis kopen met de architect en stylist service erbij.
komt, volgens dit artikel, met een Think-pad, inclusief persoonlijke assistentie op afstand. Gaat "slechts" $ 5000 kosten.

Trend: Het grote geld is gek op "cultuur". We zien dus een toename van hotels met eigen kunstcollecties, een toenemend bezoek aan allerlei festivals en een combinatie van winkel/musea, kantoren/art gallery etc.

Trend: Ruimte, ruimte en ruimte. Vrijheid om te bewegen.
speelt daarop in door in haar eerste klas 2 persoons suites aan te bieden.

Het gehele artikel is

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in