Overslaan en naar de inhoud gaan

De merkloze supermarkt

Ik was afgelopen weekend in de supermarkt. Voordat ik binnen was, werd er door een dame van een energiebedrijf een lampenverpakking in mijn…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ik was afgelopen weekend in de supermarkt.
Voordat ik binnen was, werd er door een dame van een energiebedrijf een lampenverpakking in mijn handen geduwd. Wat zat er in? Een gratis spaarlamp, nee, een bonnetje voor korting op een spaarlamp.

related partner content for mobile comes here

In de supermarkt zelf deed ik een fles Flevosap in mijn karretje. Mijn vriendin vertelde dat ze had gelezen dat de sinaasappels gewoon uit Spanje komen en alleen maar in Flevoland worden geperst.

Bij de cola aangekomen bleek dat de zero variant er nu ook te vinden was. Het etiket lezend, blijkt dit hetzelfde te zijn als cola light alleen is het dan voor mannen gepositioneerd.

En toen kwam het licht. Wat zou het heerlijk zijn als al die verhaaltjes over merken nu eens weg zouden zijn en je het product weer zou worden teruggebracht naar de pure vorm, het product zelf. Ik zag een supermarkt voor me, helemaal in het wit, met witte verpakkingen met daarop alleen het soort product en de ingredienten genoemd. Waar van elke product maximaal 3 varianten te vinden zijn. WC-papier is gewoon wc papier, zonder het verhaaltje van de puppies. Cola gewoon cola. En de marketing premium van de prijs gehaald. De producten zijn er 50% goedkoper. Eerlijke producten.

Toen ik de supermarkt uitliep zag ik de dame weer, die lampenverpakkingen met kortingsbonnen erin, in de handen van mensen duwde. Het was een dolle boel.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in