Genomineerden Communicatieprijs Midden-Brabant bekend
Dit jaar beoordeelde de jury een recordaantal van 42 inzendingen. De prijs kent twee categorieën: creatief en effectief. In de categorie creatie zijn er vier genomineerden. SWS Woondiensten ontwikkelde een behangrandrol met de ‘Mooiste plekjes’ van alle huurders van deze woningcorporatie uit Eindhoven. Credo.creatie uit Eindhoven ontwierp voor Bogaerts en Groenen Advocaten uit Boxtel een nieuwe visuele identiteit. Beelenkamp Ontwerpers uit Tilburg heeft zich voor het Bisdom in Den Bosch ingezet voor een campagne rondom het Jaar van het Gebed. De jury heeft deze campagne genomineerd in de categorie creatief én effectief. Ten slotte heeft Kinderstad uit Tilburg in samenwerking met reclamebureau Brave uit Oisterwijk een jaarverslag ontwikkeld, dat door de jury als creatieve inzending genomineerd werd.
In de categorie effectief nomineerde de jury drie inzendingen. Naast de inzending van Beelenkamp Ontwerpers met het 'Jaar van het Gebed' werd taste reclamebureau uit Oisterwijk twee keer genomineerd. Eén keer met de inzending voor Oogmerk uit Houten 'de transparante formule' en een keer voor de campagne van Malmberg: de première.
De Communicatieprijs Midden-Brabant, die voor de twaalfde keer wordt uitgereikt, is een initiatief van Communicatieclub Bourgondië. De winnaars worden bekendgemaakt tijdens de Nieuwjaarsreceptie van de club op 8 januari 2008 in de Schouwburg te Tilburg.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid