Overslaan en naar de inhoud gaan

Genomineerden Communicatieprijs Midden-Brabant bekend

De inzendingen van SWS Woondiensten, credo.creatie, Beelenkamp Ontwerpers ( twee keer), Kinderstad en taste reclamebureau (twee keer ) zijn…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit jaar beoordeelde de jury een recordaantal van 42 inzendingen. De prijs kent twee categorieën: creatief en effectief. In de categorie creatie zijn er vier genomineerden. SWS Woondiensten ontwikkelde een behangrandrol met de ‘Mooiste plekjes’ van alle huurders van deze woningcorporatie uit Eindhoven. Credo.creatie uit Eindhoven ontwierp voor Bogaerts en Groenen Advocaten uit Boxtel een nieuwe visuele identiteit. Beelenkamp Ontwerpers uit Tilburg heeft zich voor het Bisdom in Den Bosch ingezet voor een campagne rondom het Jaar van het Gebed. De jury heeft deze campagne genomineerd in de categorie creatief én effectief. Ten slotte heeft Kinderstad uit Tilburg in samenwerking met reclamebureau Brave uit Oisterwijk een jaarverslag ontwikkeld, dat door de jury als creatieve inzending genomineerd werd.
In de categorie effectief nomineerde de jury drie inzendingen. Naast de inzending van Beelenkamp Ontwerpers met het 'Jaar van het Gebed' werd taste reclamebureau uit Oisterwijk twee keer genomineerd. Eén keer met de inzending voor Oogmerk uit Houten 'de transparante formule' en een keer voor de campagne van Malmberg: de première.

related partner content for mobile comes here

De Communicatieprijs Midden-Brabant, die voor de twaalfde keer wordt uitgereikt, is een initiatief van . De winnaars worden bekendgemaakt tijdens de Nieuwjaarsreceptie van de club op 8 januari 2008 in de Schouwburg te Tilburg.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in