Overslaan en naar de inhoud gaan

Literatuur en marketing gaan niet samen, of toch wel?

De auteur Kluun heeft zijn debuutroman ingestuurd voor een Effie. De ex-strateeg van DDB en ProjectX had namelijk allerlei voor de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De auteur heeft zijn debuutroman ingestuurd voor een . De ex-strateeg van DDB en ProjectX had namelijk allerlei voor de uitgevers van literatuur nieuwe marketingtechnieken toegepast. En het boek verkocht wel lekker.

related partner content for mobile comes here

Ook internet speelde een belangrijke rol in de aanpak. Maar de Effie-jury vindt dat het succes aan het product ligt en niet aan de marketingcommunicatie. Kluun is verbijsterd en zijn uitgever woedend. De boze column van uitgever Joost Nijssen is te vinden op .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in