Overslaan en naar de inhoud gaan

Offline browsen en online kopen

Dat is precies waar Neckerman Shopping op wil inspelen. Het Duitse postorderbedrijf komt in het digitale tijdperk met een derde papieren…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De catalogus staat vol met nieuwe artikelen en wordt tussen de voorjaars- en najaarscatalogus in uitgebracht. De verklaring die Neckerman voor de extra uitgave geeft, is dat veel onlineverkopers eerst door de catalogus bladeren en vervolgens besluiten om via internet een artikel te bestellen.

related partner content for mobile comes here

De catalogus die in zomer 2005 uitkomt heeft ook met positionering te maken. Moederbedrijf Karlstad Quelle heeft Neckermann voortaan voor de jongere generatie en Quelle voor het oudere publiek bestempeld. De catalogus is vierkant, geinspireerd op de blokvorm met N in het logo. De N van Neckermann moet voortaan voor geassocieerd worden met jong en hip, want de herpositionering gaat gepaard met een verjonging van het assortiment.

Pijlers moeten mode en woning vormen en een sleutelrol is weggelegd voor internet. `De webwinkel zal nog meer in het middelpunt komen te staan`, aldus marketingdirecteur Gebhard Stammler. Leuke nieuwe items zijn onder andere de virtuele 3D-rondgang die bezoekers kunnen maken door het Duitse Huis van de Toekomst.
Bron : (Adformatie)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in