Derksen in upstream marketing
Marco Derksen (van marketingweblog Marketingfacts.nl en bedrijf Share of Mind) gaat zich na 15 jaar bedrijfsleven en adviesbureaus volledig…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Via consumentensites, publieke fora maar vooral ook weblogs wordt de stem van de consument steeds luider. Daarnaast is er de snelheid waarmee 'de stemmen' zich (wereldwijd) verspreiden via technieken als rss en trackback. Derksen wil daarop inspelen. Hij noemt het consumer-to-business of upstream marketing. Zijn bedrijf gaat dan ook Upstream heten.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Instrumenten die worden ingezet zijn onder meer weblogs, rss en (rss-)zoekmachines. ‘Het gaat echter niet alleen (of juist niet) om de instrumenten maar om de manier waarop je deze inzet en hoe de mensen er mee omgaan. De consument is er klaar voor, nu de uitgevers en de adverteerders nog’, aldus Derksen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid