Overslaan en naar de inhoud gaan

Omnicom: groei nettowinst 11 procent

Omnicom Group heeft in het eerste kwartaal van dit jaar een nettowinst van meer dan 150 miljoen dollar gehaald. Het grootste reclameconcern…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het inkomen steeg 8 procent naar 2,4 miljard dollar. Concurrent WPP kwam vorige week met een inkomensgroei van 16 procent. In de Verenigde Staten groeide het inkomen ook met 8 procent, naar 1,3 miljard dollar. Internationaal was er eveneens een 8 procent groei naar 1,1 miljard dollar.

related partner content for mobile comes here

WPP’s sterkere groei hing samen met de acquisitie van Grey, Omnicom deed geen (grote) aankopen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in