Overslaan en naar de inhoud gaan

Winnaars NIMA Marketing-C Scriptieprijs 2000-2004 bekend

Op 14 april werd de prijs voor de beste NIMA Marketing-C scriptie uitgereikt. J. van der Meulen won met zijn scriptie 'Strategisch…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De NIMA Marketing-C prijs is bedoeld voor de NIMA Marketing-C kandidaat die de beste scriptie van het jaar heeft geschreven. De scripties die bij het mondelinge NIMA Marketing-C examen met een 8 of hoger beoordeeld zijn, waren direct genomineerd voor de prijs. De scripties die met een 7 beoordeeld werden, kregen nog een herkansingronde. De jury, onder leiding van prof. drs. J. Bunt (Erasmus Universiteit) beoordeelde de scripties met name op inzicht, creativiteit en originaliteit.
Vervolgens werden de genomineerden bepaald. Tijdens de prijsuitreiking werden aan alle genomineerden vragen gesteld over hun scriptie, vervolgens werden de winnaars bekend gemaakt.

related partner content for mobile comes here

De heer J. van der Meulen mocht de prijs voor 2004 in ontvangst nemen, maar de prijs werd dit jaar ook met terugwerkende kracht uitgereikt aan de beste scripties uit het jaar 2000 tot en met 2003.
Mevrouw J. van Mullem won de NIMA Marketing-C Scriptieprijs 2003 met haar scriptie: 'Wie beschermt de Dierenbescherming?'. De prijs voor 2002 werd in ontvangst genomen door Mevrouw M. Hogeboom, van Brummelhuis Bouwcoördinatie met de gelijknamige scriptie. De NIMA Marketing-C Scriptieprijs 2001 ging naar de heer R. Versluijs van Avebe, voor de scriptie 'Pieperbeton' en de prijs van 2000 tenslotte was voor de heer W. Zwiers, voor de scriptie 'Brabantse dagbladen of Brabantse informatie'.

Alle winnaars ontvingen een certificaat en een cheque van 1000 euro.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in