Winnaars NIMA Marketing-C Scriptieprijs 2000-2004 bekend
De NIMA Marketing-C prijs is bedoeld voor de NIMA Marketing-C kandidaat die de beste scriptie van het jaar heeft geschreven. De scripties die bij het mondelinge NIMA Marketing-C examen met een 8 of hoger beoordeeld zijn, waren direct genomineerd voor de prijs. De scripties die met een 7 beoordeeld werden, kregen nog een herkansingronde. De jury, onder leiding van prof. drs. J. Bunt (Erasmus Universiteit) beoordeelde de scripties met name op inzicht, creativiteit en originaliteit.
Vervolgens werden de genomineerden bepaald. Tijdens de prijsuitreiking werden aan alle genomineerden vragen gesteld over hun scriptie, vervolgens werden de winnaars bekend gemaakt.
De heer J. van der Meulen mocht de prijs voor 2004 in ontvangst nemen, maar de prijs werd dit jaar ook met terugwerkende kracht uitgereikt aan de beste scripties uit het jaar 2000 tot en met 2003.
Mevrouw J. van Mullem won de NIMA Marketing-C Scriptieprijs 2003 met haar scriptie: 'Wie beschermt de Dierenbescherming?'. De prijs voor 2002 werd in ontvangst genomen door Mevrouw M. Hogeboom, van Brummelhuis Bouwcoördinatie met de gelijknamige scriptie. De NIMA Marketing-C Scriptieprijs 2001 ging naar de heer R. Versluijs van Avebe, voor de scriptie 'Pieperbeton' en de prijs van 2000 tenslotte was voor de heer W. Zwiers, voor de scriptie 'Brabantse dagbladen of Brabantse informatie'.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAlle winnaars ontvingen een certificaat en een cheque van 1000 euro.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid