Overslaan en naar de inhoud gaan

Jumbo start eigen 'radiozender' voor in de winkel: 'Vrolijk, positief en met een lekker tempo'

Het startschot van Jumbo Radio werd gegeven in Jumbo Foodmarkt, het dc en op het hoofdkantoor. Uitrol naar de winkels volgt later.
Miniatuurvoorbeeld
Jumbo Radio
© Jumbo
Miniatuurvoorbeeld
Jumbo Radio
© Jumbo

Jumbo start een eigen radiozender: 'Jumbo Radio'. Jumbo Foodmarkt, het distributiecentrum en het hoofdkantoor van Jumbo in Veghel, beleefden deze week de primeur. De komende maanden gaat Jumbo Radio ook bij andere Jumbo-winkels in de lucht. 'De bedoeling is om het te laten uitgroeien tot een volwaardig radiostation: met eigen dj’s, volop muziek en live-uitzendingen die worden verzorgd vanuit een radiostudio in Veghel.'

related partner content for mobile comes here

Jumbo-topman Frits van Eerd zegt te geloven in de kracht van radio. 'Lekkere muziek verhoogt de sfeer. Dat zorgt niet alleen voor een prettige werksfeer voor onze medewerkers, maar maakt óók het boodschappen doen nog leuker voor onze klanten.'

De supermarkt deed onderzoek onder ruim 1.800 medewerkers en klanten over de muziek die zij graag in de supermarkt zouden willen horen. Op basis daarvan is een selectie gemaakt. Jumbo: 'Muziek op ons radiostation is vrolijk, positief en met een lekker tempo. Bovendien wordt de muziek voortdurend aangevuld en vernieuwd.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in