Overslaan en naar de inhoud gaan

Jonge reclamemakers lanceren bureaumanifest

Reclameplatform RA*W heeft het manifest 'Bureau voor de toekomst' gelanceerd.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Ra*w-bijeenkomst werd gehost door Vandejong, waar ruim 50 jonge creatieven, strategen en accountmanagers van diverse bureaus aan de slag gingen om 'het bureau voor de toekomst' uit te vinden. Uiteindelijk resulteerde dit in een manifest dat als appèl van de inspiratie wordt verspreid binnen de Nederlandse reclamewereld.

related partner content for mobile comes here

'Door de reclamewereld met de neus op de feiten te blijven drukken, hopen we dat bureaus het belang van talentontwikkeling in gaan zien. En hier naar gaan handelen. Nu gebeurt dit nog veel te weinig', aldus Reinier Steures, een van de oprichters van RA*W.

Pjotr de Jong, oprichter Vandejong: 'Het gevaar van de crisis is dat iedereen op z'n semi-comfortabele plek blijft zitten, terwijl juist nu de vernieuwende initiatieven in de reclame moeten ontstaan. Daarom juichen wij een initiatief als RA*W enorm toe. Het past heel goed bij deze tijd om als jonge honden zelf het heft in handen te nemen en op zoek te gaan naar nieuwe oplossingen, die soms best radicaal mogen zijn. Het is absoluut tijd voor een revolutie in de reclame!'

Zie hier een visuele weergave van het Manifest:

En lees van Merel Groenenboom en Denise Willegers (Joe Public).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in