Jonge reclamemakers lanceren bureaumanifest
De Ra*w-bijeenkomst werd gehost door Vandejong, waar ruim 50 jonge creatieven, strategen en accountmanagers van diverse bureaus aan de slag gingen om 'het bureau voor de toekomst' uit te vinden. Uiteindelijk resulteerde dit in een manifest dat als appèl van de inspiratie wordt verspreid binnen de Nederlandse reclamewereld.
'Door de reclamewereld met de neus op de feiten te blijven drukken, hopen we dat bureaus het belang van talentontwikkeling in gaan zien. En hier naar gaan handelen. Nu gebeurt dit nog veel te weinig', aldus Reinier Steures, een van de oprichters van RA*W.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaPjotr de Jong, oprichter Vandejong: 'Het gevaar van de crisis is dat iedereen op z'n semi-comfortabele plek blijft zitten, terwijl juist nu de vernieuwende initiatieven in de reclame moeten ontstaan. Daarom juichen wij een initiatief als RA*W enorm toe. Het past heel goed bij deze tijd om als jonge honden zelf het heft in handen te nemen en op zoek te gaan naar nieuwe oplossingen, die soms best radicaal mogen zijn. Het is absoluut tijd voor een revolutie in de reclame!'
Zie hier een visuele weergave van het Manifest:
En lees hier het verslag van de avond van Merel Groenenboom en Denise Willegers (Joe Public).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid