Overslaan en naar de inhoud gaan

Samsung deelt gratis ijs uit met interactieve shopper actie

In opdracht van Samsung ontwikkelden Cheel en JCDecaux The Coolest Chat - via de chatapplicatie ChatOn - waarmee winkelend publiek een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De actie liep van 14 tot en met 18 augustus, via ChatOn. Via de maakt de applicatie van iedere smartphone een ijsbekertje dat kon worden gevuld bij een ChatOn Mupi op het Leidseplein in Amsterdam. Via de Dual Camera in de Samsun Galaxy S4 en ChatOn kon je de smaak van het ijsje kiezen.

related partner content for mobile comes here

Zodra het bekertje op de telefoon gevuld was, kon je direct naar de Ben & Jerry’s winkel in de Leidsestraat om het echte ijsje te halen. Degenen die vergeten waren om aan de actie mee te doen, zagen het ijsje langzaam op hun smartphone smelten.

Creative Director: Frans Pootjes
Concept: Frans Pootjes, Paul van de Woestijne
Copy: Frans Pootjes
Art Direction: Arco van Winden, Ton van Jole
Account: Relinde Scheffer
Social media manager: Paul Braat
Verantwoordelijk bij klant: Caroline Teengs
Verantwoordelijk bij Ben & Jerry’s: Stephan Ardesch
Realisatie: Marc van Amerongen - JCDecaux

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in