PR / SEPTEMBER 3, 2018 11:15 Hoe communicatie en transparantie gesloten bastions kunnen slechten Mediavakvrouw Dina-Perla Portnaar schreef over haar orthodox-Joodse jeugd
Premium Programmatic / NOVEMBER 7, 2017 11:55 Ondertussen bij creative studio Insane Regisseurs Ine & Sanne zijn creative studio Insane begonnen en luiden daarmee een nieuwe fase in van hun samenwerking. Naast video…
Premium Merkstrategie / NOVEMBER 1, 2017 16:19 Lessen van jongensgroep Spaze voor marketeers Uitgever/eigenaar Thomas Brok (23) van YouTubers formatie Spaze: ‘Influencers zijn geen hype. Het is een totale mediaverschuiving.’
Purpose Marketing / JULY 5, 2017 12:00 WNF zoekt communities als Amsterdam Fashion Week op voor tijgercampagne Het Wereld Natuur Fonds zet Bas Kosters, Kim Feenstra, Tygo Gernandt, Humberto Tan en 'the crowd' in voor de tijger.
Premium Purpose Marketing / NOVEMBER 14, 2016 13:55 Ondertussen bij Kult&Ace Kult&Ace eigenaar Melanie Bosveld zag de influencermarkt de laatste twee jaar ontploffen en signaleert dat het nog steeds vaak fout gaat…
Customer Experience / OCTOBER 1, 2016 12:35 ‘Waar food is, is 24Kitchen’ 24Kitchen bestaat vandaag precies vijf jaar en ontwikkelde zich in die jaren van pionier kookzender tot multimediaal platform voor…
Premium Influencer marketing / MARCH 5, 2016 12:12 [INTERVIEW] ‘Voor HBO is reclamevrij kijken echt een USP’ Met kwalitatief hoogstaande content die zonder advertising wordt uitgezonden heeft HBO het tij mee in Nederland. Interview met general…
Gedragsverandering / FEBRUARY 12, 2016 10:34 Fans denken mee over content tv-zender TLC TLC werkt sinds anderhalf jaar met speciale TLC Ambassadeurs. Zeven vragen hierover aan Mabelie Bruijns en Dunja Engelbracht van Discovery…
Carriere / OCTOBER 5, 2015 19:53 HBO’s The Leftovers: Nederlanders geloven in wonderen Bij de start van het nieuwe seizoen van HBO-serie The Leftovers vanavond wordt ingehaakt op het thema van de Bijbelse Vervoering.
Premium Data & Insights / MAY 15, 2015 12:19 Steeds meer spelers in markt branded content tv/video Vijf experts over de ontwikkelingen van branded content op tv en video.