Biologisch wijnmerk Parra By the Grape


Het merk is het resultaat van de samenwerking tussen wijnportal By the Grape en het Spaanse, biologische wijnbedrijf Parra Jiménez.
De wijn is te koop bij Plus supermarkt.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSParra By the Grape werd geselecteerd door wijnkenner Nicolaas Klei, van proefnotities voorzien door culinaire journalist Onno Kleyn en geproefd en goedgekeurd door sterrenchefs als Peter Gast (’t Schulten Hues, Zutphen) en Manuel de la Osa (Las Rejas in de Spaanse streek La Mancha).
De introductie van de wijnen in Nederland en uiteindelijk in heel Europa wordt ondersteund met een campagne in By the Grape Magazine en op de site van de wijnwebwinkel. De campagne heeft de titel Spain’s most wanted. De bijbehorende muziek werd gemaakt door filmcomponist Herman Witkam; de foto’s – waarop de makers van de wijn, drie Spaanse broers, te zien zijn – zijn van reclamefotograaf Peter Casell. Consumenten die foto’s van zichzelf in dezelfde stijl uploaden, kunnen een reis naar Spanje winnen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid