Overslaan en naar de inhoud gaan

Anti-reclame Wakker Dier in Ster-blok

Wakker Dier is vanaf vandaag enkele weken in het Ster-reclameblok te zien met een spot over het dierenleed achter de kiloknaller-kip.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

'Met de spot zit Wakker Dier voor het eerst in het hart van de plek waar supermarkten hun kiloknallers promoten, namelijk het tv-reclameblok', aldus de stichting. De tv-spot zal meer dan honderd keer worden uitgezonden, deels primetime.
Wakker Dier is vooral bekend om haar radiospots. De stichting meldt veel te verwachten van de tv-primeur: 'Met tv kunnen we het dierenleed achter de kiloknaller-kip echt laten zien. Een stal met 20.000 kippen, liggend in de eigen stront, dat ziet er niet uit. Dat is toch anders dan feiten over dierenleed vertellen op de radio.'
Na de start van de kiloknallercampagne in 2010 zou het aanbod kiloknallers gekelderd zijn met 34 pct. Het aanbod diervriendelijke aanbiedingen steeg met 73 pct. De verkoop van biologisch vlees nam in een jaar met 32 pct toe, aldus Wakker Dier..

related partner content for mobile comes here
Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in