Overslaan en naar de inhoud gaan

TLC in juli 'meest selectieve vrouwenzender'

Discovery Networks meldt dat zijn nieuwe vrouwenzender, TLC, een maand na de lancering de meest selectieve vrouwenzender van Nederland is.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De zender van Discovery Networks zorgde voor een groei in marktaandeel van 140 pct, en groeide ook in de commerciële doelgroep vrouwen 20-49 met een marktaandeel van 1,2 pct. Dit is meer dan 140 pct groter dan het marktaandeel dat Animal Planet behaalde in hetzelfde tijdvak voor de lancering van . In de doelgroep vrouwen 20-34, is het marktaandeel 1,8 pct, dit is 218 pct hoger dan Animal Planet.

related partner content for mobile comes here

Op 4 augustus, exact een maand na de lancering, behaalt TLC een marktaandeel van 2,2 pct in de doelgroep V20-49. In de doelgroep V20-34 had TLC een marktaandeel van 3,9 pct. Hiermee was TLC de achtste zender in deze doelgroep in het tijdvak dat de zender uitzendt.

Het nieuwe online TLC kijkers panel heeft inmiddels meer dan 2.000 leden. De ambitie is om met behulp van het panel een expert te worden op het gebied van vrouwen.

Jochem de Jong, algemeen directeur Discovery Networks Benelux: 'We zijn op 4 juli begonnen en binnen een maand al de meest selectieve vrouwenzender van Nederland. We hebben voortdurend de doelstelling gehad om een fris, nieuw vrouwenmerk te lanceren en we zijn overweldigd door de vele aanmeldingen in het TLC panel en de positieve reacties die uit onze eerste onderzoeken blijken.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in