TLC in juli 'meest selectieve vrouwenzender'
De zender van Discovery Networks zorgde voor een groei in marktaandeel van 140 pct, en groeide ook in de commerciële doelgroep vrouwen 20-49 met een marktaandeel van 1,2 pct. Dit is meer dan 140 pct groter dan het marktaandeel dat Animal Planet behaalde in hetzelfde tijdvak voor de lancering van TLC. In de doelgroep vrouwen 20-34, is het marktaandeel 1,8 pct, dit is 218 pct hoger dan Animal Planet.
Op 4 augustus, exact een maand na de lancering, behaalt TLC een marktaandeel van 2,2 pct in de doelgroep V20-49. In de doelgroep V20-34 had TLC een marktaandeel van 3,9 pct. Hiermee was TLC de achtste zender in deze doelgroep in het tijdvak dat de zender uitzendt.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisHet nieuwe online TLC kijkers panel heeft inmiddels meer dan 2.000 leden. De ambitie is om met behulp van het panel een expert te worden op het gebied van vrouwen.
Jochem de Jong, algemeen directeur Discovery Networks Benelux: 'We zijn op 4 juli begonnen en binnen een maand al de meest selectieve vrouwenzender van Nederland. We hebben voortdurend de doelstelling gehad om een fris, nieuw vrouwenmerk te lanceren en we zijn overweldigd door de vele aanmeldingen in het TLC panel en de positieve reacties die uit onze eerste onderzoeken blijken.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid