Overslaan en naar de inhoud gaan

Hogere reclame-inkomsten stuwen winst Time Warner

Time Warner heeft de winst in het tweede kwartaal opgevoerd dankzij hogere advertentie-inkomsten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het Amerikaanse mediaconcern is eigenaar van onder meer nieuwszender CNN, het tijdschrift Time en filmstudio Warner Bros. Het huwelijk van de Britse prins William met Kate Middleton en de finale van de universitaire basketbalkampioenschappen in de Verenigde Staten trokken veel adverteerders. Warner Bros profiteerde van de bioscoophit The Hangover Part II.

related partner content for mobile comes here

De nettowinst steeg met 13,5 procent tot 638 miljoen dollar (445 miljoen euro). De omzet ging met 10 procent omhoog tot 7 miljard dollar. Dat is het sterkste groeitempo sinds het derde kwartaal van 2007.

Bron: AFN.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in