Hogere reclame-inkomsten stuwen winst Time Warner
Time Warner heeft de winst in het tweede kwartaal opgevoerd dankzij hogere advertentie-inkomsten.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het Amerikaanse mediaconcern is eigenaar van onder meer nieuwszender CNN, het tijdschrift Time en filmstudio Warner Bros. Het huwelijk van de Britse prins William met Kate Middleton en de finale van de universitaire basketbalkampioenschappen in de Verenigde Staten trokken veel adverteerders. Warner Bros profiteerde van de bioscoophit The Hangover Part II.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De nettowinst steeg met 13,5 procent tot 638 miljoen dollar (445 miljoen euro). De omzet ging met 10 procent omhoog tot 7 miljard dollar. Dat is het sterkste groeitempo sinds het derde kwartaal van 2007.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: AFN.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid