Overslaan en naar de inhoud gaan

Social media-campagne tegen de Blankenburgtunnel

Natuurmomenten voert door het inzetten van sociale media actie tegen de aanleg van de Blankenburgtunnel in Midden-Delfland. Bijvoorbeeld…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Natuurmomenten voert door het inzetten van sociale media tegen de aanleg van de Blankenburgtunnel in Midden-Delfland. Bijvoorbeeld met .

related partner content for mobile comes here

Daarnaast werkt Natuurmonumenten aan een social media-strategie die de organisatie meer social en zichtbaarder moet maken. Natuurmonumenten wil, onder meer door de inzet van social media, laten zien wat zij doet om natuurgebieden te beschermen, onderhouden en ontwikkelen.
De campagne tegen de aanleg van de Blankenburgtunnel is opgezet door Social Inc., dat verantwoordelijk is voor het social concept en de monitoring en uitvoering van het online traject.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in