Het belang van een mobile experience bij mobiel betalen
Mobiel betalen wordt steeds populairder. Toch zijn er genoeg apps te vinden die het de consument lastig maakt om echt iets te kopen. Er…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Mobiel betalen wordt steeds populairder. Toch zijn er genoeg apps te vinden die het de consument lastig maakt om echt iets te kopen. Er zijn bijvoorbeeld tal van apps, waarin de koper direct uit de app schiet en vervolgens op een mobile site het product pas kan kopen. Vervolgens moet er eerst een account gemaakt worden, die pas actief is wanneer de koper op een link heeft geklikt van een gestuurde email. Kortom: bad experience. Uit onderzoek blijkt hoe belangrijk het is om een goede user experience te creeren, wanneer je echt iets wil verkopen via de mobiel. Klik op de foto om te vergroten).
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid