Overslaan en naar de inhoud gaan

Het belang van een mobile experience bij mobiel betalen

Mobiel betalen wordt steeds populairder. Toch zijn er genoeg apps te vinden die het de consument lastig maakt om echt iets te kopen. Er…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Mobiel betalen wordt steeds populairder. Toch zijn er genoeg apps te vinden die het de consument lastig maakt om echt iets te kopen. Er zijn bijvoorbeeld tal van apps, waarin de koper direct uit de app schiet en vervolgens op een mobile site het product pas kan kopen. Vervolgens moet er eerst een account gemaakt worden, die pas actief is wanneer de koper op een link heeft geklikt van een gestuurde email. Kortom: bad experience. Uit onderzoek blijkt hoe belangrijk het is om een goede user experience te creeren, wanneer je echt iets wil verkopen via de mobiel. Klik op de foto om te vergroten).

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in