Overslaan en naar de inhoud gaan

Bruna kiest KSM als bureau

Winkelketen Bruna verruilt per 1 januari het huidige reclamebureau Combinatie van Factoren voor KSM Retail.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit wordt gemeld in Boekblad Nieuws. Bruna heeft sinds afgelopen jaar een nieuwe algemeen directeur (Peter Brouwer) en een nieuwe commercieel directeur (Johan Westerbeek): ‘We hebben in het afgelopen jaar hard gewerkt aan een nieuwe strategie en een nieuwe positionering’, zegt Peter Brouwer. In dat kader bezocht Bruna een aantal reclamebureaus en koos drie daarvan uit voor een pitch, waaronder ook het huidige reclamebureau Combinatie van Factoren. KSM rolde daar als winnaar uit.

related partner content for mobile comes here

Ervaring met retail speelde volgens Brouwer ook een belangrijke rol. Het bureau gaat Bruna opnieuw in de markt zetten met gebruikmaking van zowel traditionele als nieuwe media, en verzorgt verder alle voorkomende marketingactiviteiten. De huisstijl blijft ongewijzigd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in