'Dierenleedplaatjes' tegen kiloknallers
In de strijd tegen de zogenoemde kiloknallers zet dierenorganisatie Wakker Dier verzamelplaatjes in. Het gaat om dierenleedplaatjes.
Wakker Dier heeft dierenleedplaatjes gemaakt die consumenten kunnen sturen aan anderen die dat soort reclamevlees kopen. Met een knipoog naar de spaaracties van supermarkten liet de organisatie zes kaarten maken onder het motto ‘dierenleedplaatjes, spaar ze NIET allemaal’. De kaarten zijn te vinden op de website van de organisatie.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Wakker Dier registreert sinds begin 2009 alle kiloknallers van de grootste tien supermarkten. Sinds vorig jaar was het aantal kiloknallers al gekelderd van 11 naar 7 per week. Het aantal diervriendelijke aanbiedingen en het diervriendelijke assortiment zijn afgelopen jaar met 73 procent toegenomen, aldus Wakker Dier.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaBron: ANP
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid