
In totaal werken 3750 Buzzers mee aan de actie. Ze krijgen allen een buzz-kit, waarmee ze een 'Shake it Up-avond' kunnen organiseren. Tijdens zo’n avond worden cocktails geserveerd en test de Buzzer de cocktailkennis van zijn gasten.
In de kit bevinden zich 2 flessen Smirnoff Cocktails, 2 cocktailglazen, 1 Shake it Up-gids ('hoe organiseer ik een Shake Up', de cocktail-quiz en bartender tips), 10 C1000 kortingsbonnen en ijsblokzakjes.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensLeuke momenten van de avond worden vastgelegd en de foto’s ge-upload in Animoto, dat is een programma dat automatisch een 30-seconden durend filmpje van de foto’s maakt.
Buzzers delen vervolgens hun video op de Smirnoff Facebook-pagina en maken kans op een Shake Up-Xtra, compleet met persoonlijke cocktailshaker en catering.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee