Overslaan en naar de inhoud gaan

(Campagne) Smirnoff buzz-actie

Smirnoff Cocktails wil de buzz over zijn nieuwe kant-en-klare cocktails op gang brengen, en nam hiervoor word-of-mouth bureau Buzzer in de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In totaal werken 3750 Buzzers mee aan de actie. Ze krijgen allen een buzz-kit, waarmee ze een 'Shake it Up-avond' kunnen organiseren. Tijdens zo’n avond worden cocktails geserveerd en test de Buzzer de cocktailkennis van zijn gasten.

related partner content for mobile comes here

In de kit bevinden zich 2 flessen Smirnoff Cocktails, 2 cocktailglazen, 1 Shake it Up-gids ('hoe organiseer ik een Shake Up', de cocktail-quiz en bartender tips), 10 C1000 kortingsbonnen en ijsblokzakjes.

Leuke momenten van de avond worden vastgelegd en de foto’s ge-upload in Animoto, dat is een programma dat automatisch een 30-seconden durend filmpje van de foto’s maakt.

Buzzers delen vervolgens hun video op de en maken kans op een Shake Up-Xtra, compleet met persoonlijke cocktailshaker en catering.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in