(Campagne) Smirnoff buzz-actie


In totaal werken 3750 Buzzers mee aan de actie. Ze krijgen allen een buzz-kit, waarmee ze een 'Shake it Up-avond' kunnen organiseren. Tijdens zo’n avond worden cocktails geserveerd en test de Buzzer de cocktailkennis van zijn gasten.
In de kit bevinden zich 2 flessen Smirnoff Cocktails, 2 cocktailglazen, 1 Shake it Up-gids ('hoe organiseer ik een Shake Up', de cocktail-quiz en bartender tips), 10 C1000 kortingsbonnen en ijsblokzakjes.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSLeuke momenten van de avond worden vastgelegd en de foto’s ge-upload in Animoto, dat is een programma dat automatisch een 30-seconden durend filmpje van de foto’s maakt.
Buzzers delen vervolgens hun video op de Smirnoff Facebook-pagina en maken kans op een Shake Up-Xtra, compleet met persoonlijke cocktailshaker en catering.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid