Overslaan en naar de inhoud gaan

Pink Ribbon Magazine: DDB en Carat

Voor het achtste jaar op rij maakt Sanoma Media het Pink Ribbon Magazine. DDB ontwerpt de campagne – in print, online en RTV – en Carat…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Thema van 2011 is: Pink Ribbon Moves. Het magazine wordt gemaakt onder hoofdredacteurschap van Esther Mutsaers. Ieder jaar werken alle partijen belangeloos aan het blad mee waardoor de opbrengst geheel naar de Stichting Pink Ribbon gaat. Na twee jaar Grey is nu DDB het bureau dat de campagne maakt.

related partner content for mobile comes here

Ivo Roefs, Managing Partner DDB: 'We vinden het werk van Pink Ribbon erg belangrijk en maken een originele, impactvolle campagne voor de stichting. En omdat Sanoma al jaren een belangrijke partner is van Pink Ribbon zijn wij enthousiast ingegaan op de vraag of wij ook de Pink Ribbon Magazine campagne voor onze rekening wilden nemen. Door beide campagnes te bedenken en te begeleiden, kunnen we ervoor zorgen dat er consistentie is en de campagnes gaan optellen, voor een maximaal resultaat.'

De opbrengst van Pink Ribbon, losse verkoop en advertenties, gaat in zijn geheel naar Stichting Pink Ribbon. Vorig jaar heeft Sanoma Media met het magazine € 973.825 opgehaald. Gezamenlijk hebben de eerste zeven nummers inmiddels € 5.654.130 opgebracht. Op 27 september ligt het nieuwe in de winkel en vanaf dan zal de campagne zichtbaar zijn.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in