Pink Ribbon Magazine: DDB en Carat


Thema van 2011 is: Pink Ribbon Moves. Het magazine wordt gemaakt onder hoofdredacteurschap van Esther Mutsaers. Ieder jaar werken alle partijen belangeloos aan het blad mee waardoor de opbrengst geheel naar de Stichting Pink Ribbon gaat. Na twee jaar Grey is nu DDB het bureau dat de campagne maakt.
Ivo Roefs, Managing Partner DDB: 'We vinden het werk van Pink Ribbon erg belangrijk en maken een originele, impactvolle campagne voor de stichting. En omdat Sanoma al jaren een belangrijke partner is van Pink Ribbon zijn wij enthousiast ingegaan op de vraag of wij ook de Pink Ribbon Magazine campagne voor onze rekening wilden nemen. Door beide campagnes te bedenken en te begeleiden, kunnen we ervoor zorgen dat er consistentie is en de campagnes gaan optellen, voor een maximaal resultaat.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe opbrengst van Pink Ribbon, losse verkoop en advertenties, gaat in zijn geheel naar Stichting Pink Ribbon. Vorig jaar heeft Sanoma Media met het magazine € 973.825 opgehaald. Gezamenlijk hebben de eerste zeven nummers inmiddels € 5.654.130 opgebracht. Op 27 september ligt het nieuwe Pink Ribbon magazine in de winkel en vanaf dan zal de campagne zichtbaar zijn.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid