Overslaan en naar de inhoud gaan

Schoonmaakorganisatie wil 1 miljoen mensen attenderen op duurzaamheid

Het van oorsprong Twentse schoonmaakbedrijf Asito initieert een grote publiekscampagne over duurzaamheid. Doel van de campagne…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het oude record staat op 282 mensen. Iedereen die het leuk lijkt om aan een recordpoging mee te werken is van harte welkom, zo meldt Asito. De recordpoging start bij Beachclub Vroeger in Bloemendaal aan Zee aan de Zeeweg 83 in Overveen. Start is om 13.00 uur en duurt tot 17.00 uur. Deelnemers krijgen een emmer, moeten deze met Noordzee-water vullen en vervolgens op een specifieke plek op het strand gaan staan.

related partner content for mobile comes here

Met de recordpoging hoopt Asito mensen aan het denken te zetten en te inspireren. Dat geldt ook voor de . "Het project 1.000.000 druppels wil voor eind 2012 een miljoen mensen een stukje duurzamer maken. Dit doen we door je elke week duurzame tips te sturen,' aldus Sander Haas van Asito. "Scheid je je afval? Doe je het licht uit als je de kamer verlaat? Laat je de kraan niet nodeloos aanstaan? Het project 1.000.000 druppels geeft deelnemers meer tips. Ook tips die misschien wat minder voor de hand liggen. Bovendien kunnen mensen ook zelf goede tips insturen. Daar kunnen vervolgens weer leuke, duurzame prijzen mee worden gewonnen."

De campagne wordt onder meer gesteund door de gemeente Almelo, Gorinchem, Procter & Gamble, Centraal Museum Utrecht en de Climate Neutral Group.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in