Overslaan en naar de inhoud gaan

Prijsvergelijk.nl: ‘Groei in mobiel vergelijken’

Prijsvergelijk.nl heeft sinds een aantal maanden een app en de site constateert een groei in 'mobiel vergelijken'.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het mobiele verkeer is verantwoordelijk voor 7,1 procent van het totaal aantal bezoekers van en dit percentage groeit zeer snel, aldus de site zelf.

related partner content for mobile comes here

Onlangs publiceerde in een onderzoek dat 4,3 procent van het totale internetverkeer afkomstig is van mobiele apparaten.

Een mobiele gebruiker van Prijsvergelijk brengt ongeveer 35 procent minder tijd door op de site in vergelijking met een reguliere bezoeker. Daarnaast voert een reguliere bezoeker meerdere
zoekopdrachten uit terwijl een mobiele bezoeker vaak maar maximaal twee zoekopdrachten uitvoert.

Uit reacties van gebruikers blijkt dat hij of zij vaak op een winkelvloer aanwezig is en daar de behoefte heeft aan het vergelijken van prijzen op de mobiele telefoon.
De reguliere bezoeker, die via een webbrowser surft, gedraagt zich vaker oriënterend en bezoekt de site vaker binnen korte tijd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in