Prijsvergelijk.nl: ‘Groei in mobiel vergelijken’


Het mobiele verkeer is verantwoordelijk voor 7,1 procent van het totaal aantal bezoekers van Prijsvergelijk.nl en dit percentage groeit zeer snel, aldus de site zelf.
Onlangs publiceerde Mobilemetrics in een onderzoek dat 4,3 procent van het totale internetverkeer afkomstig is van mobiele apparaten.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Een mobiele gebruiker van Prijsvergelijk brengt ongeveer 35 procent minder tijd door op de site in vergelijking met een reguliere bezoeker. Daarnaast voert een reguliere bezoeker meerdere
zoekopdrachten uit terwijl een mobiele bezoeker vaak maar maximaal twee zoekopdrachten uitvoert.
Uit reacties van gebruikers blijkt dat hij of zij vaak op een winkelvloer aanwezig is en daar de behoefte heeft aan het vergelijken van prijzen op de mobiele telefoon.
De reguliere bezoeker, die via een webbrowser surft, gedraagt zich vaker oriënterend en bezoekt de site vaker binnen korte tijd.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid