Overslaan en naar de inhoud gaan

Ruts leidt UM Nederland

IPG Mediabrands Nederland heeft Rik Ruts benoemd tot Managing Director van UM Nederland.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ruts volgt daarmee Diederik Breijer op die per juli van dit jaar de leiding kreeg over IPG Mediabrands Benelux. Breijer zegt zijn tijd genomen te hebben voor het vinden van zijn opvolger, omdat hij ‘een andere denker’ zocht. In zijn nieuwe functie is Ruts verantwoordelijk voor algehele leiding van UM en zal hij deel uitmaken van het management team van Mediabrands in Nederland. Rik Ruts is op dit moment nog Managing Partner bij 3MO en start op 1 januari 2013 in zijn nieuwe functie bij UM. Hij zegt over zijn move: ‘Mijn wens groeide om de kennis en ervaring die ik bij 3MO heb opgedaan, in een managementrol te benutten.’

related partner content for mobile comes here

Het vertrek van Ruts – en eerder dat van Alfred Levi – bij 3MO leidt daar tot een nieuwe managementstructuur. Huib Bouma, reeds partner, meldt dat ook Aranka Staijen, Ivonne Boumeester en Yvonne Prins toetreden als partner van 3MO en maken dan onderdeel uit van het management.. Dat gebeurt per 1 januari aanstaande. Op dit moment zijn zij alle drie senior consultant bij 3MO.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in