Overslaan en naar de inhoud gaan

Communicatie Poll: neuromarketing

De stelling van de Communicatie Poll haakt in op een opinie-artikel over het nut van neuromarketing en luidt:…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De stelling van de Communicatie Poll haakt in op een over het nut van neuromarketing en luidt: ‘Communicatieprofessionals moeten aan de neuromarketing om te meten of hun campagnes werkelijk gedrag van het publiek beïnvloeden’ (zie homepage rechterkolom)

related partner content for mobile comes here

De vorige stelling was: 'Rabo, stop toch met wielersponsoring'. Met 59 procent een meerderheid koos voor het antwoord: ‘Welnee, hard ingrijpen en openheid van zaken is afdoende.’ De andere 41 procent oordeelde anders en koos voor: ‘Inderdaad, kies een schone sport voordat het je reputatie bevuilt’.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in