Communicatie Poll: neuromarketing
De stelling van de Communicatie Poll haakt in op een opinie-artikel over het nut van neuromarketing en luidt:…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De stelling van de Communicatie Poll haakt in op een opinie-artikel over het nut van neuromarketing en luidt: ‘Communicatieprofessionals moeten aan de neuromarketing om te meten of hun campagnes werkelijk gedrag van het publiek beïnvloeden’ (zie homepage rechterkolom)
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De vorige stelling was: 'Rabo, stop toch met wielersponsoring'. Met 59 procent een meerderheid koos voor het antwoord: ‘Welnee, hard ingrijpen en openheid van zaken is afdoende.’ De andere 41 procent oordeelde anders en koos voor: ‘Inderdaad, kies een schone sport voordat het je reputatie bevuilt’.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid