Thank God It's Friday #TGIF


De nieuwste editie van Thank God It's Friday - #TGIF, je wekelijkse portie video voer in samenwerking met Brandfighters.
Commercial
Katten video's zijn de laatste tijd erg populair en Toyota weet daar erg grappig op in te spelen met deze nieuwe commercial.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Short Film
Stress is een één minuut durende short film van motion graphic artist Magnus Engsfor. Het weergeeft een intense reis door 24 uur stress waarbij ze de biologische, fysische en psychische aspecten van stress proberen te illustreren. Met een korrelige zwart wit film weet hij het perfecte gevoel neer te zetten.
Music
Ondanks het feit dat niet iedereen Justin Bieber even leuk vindt, kan deze videoclip echt niet ontbreken in dit lijstje. Met slimme marketing hebben ze voor elkaar gekregen dat Justin een nieuw record(meest bekeken video in 24u) op zijn naam kon schrijven. Vorige week liet de zanger weten dat zijn laptop was gestolen. De vermeende dief zette vervolgens een pikant kiekje op het internet en kondigde via Twitter aan ook een opzienbarend filmpje de wereld in te slingeren. Dat filmpje bleek dus Biebers nieuwe videoclip te zijn. Met 28 miljoen views Justin Bieder met Beauty and a Beat.
Animation & Motion Graphics
Nog een videoclip! Maar deze funky video met robot sounds van Boys Noize is heel anders dan die van Bieber. Een toppertje voor de vrijdag! Boys Noize met ICH R U.
Miscellaneous
Een totale hit in Engeland met 2,5 miljoen views, waarin een meisje haar broertje op zijn donder geeft. Leuk of niet, de ouders genieten op dit moment van de fame die is ontstaan door deze video.
BF classic
De challenge: Bedenk een geniale smoes om een pijnlijke smssituatie te voorkomen. Fighter Cinemaasfilm wist € 2500 te verdienen met deze toffe commercial voor de Hi Bewaarbox.
Tips voor de volgende #TGIF? Mail ze naar info@brandfighters.nl
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid