Honda kiest voor het eerst louter sociaal media bureau
(GB) Honda heeft na een pitch Cake aangewezen voor de sociale media activiteiten. Het is voor het eerst dat het Japanse merk een in sociale…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Cake zal gaan werken aan de sociale media activiteiten voor verschillende Honda producten waaronder auto's, motors en tuingereedschap. Voorheen werkte Honda op ad hoc basis met digitaal bureau Collective. Het is de opdracht aan Cake om de sociale media strategie verder uit te werken en te laden met creatieve content.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Cake is onderdeel van Havas Media. Het bureau werkt onder meer voor Sony, Coca-Cola, British Airways en T-Mobile.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSbron: Campaign
Presentatievideo Cake
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid